Mateja Dimnik

Ustvarjalka besedil in kreativna direktorica

Je strokovnjakinja za področje strateškega in vsebinskega marketinga in deluje na področju digitalnega ter klasičnega komuniciranja.  

Z odličnim poznavanjem digitalnega in klasičnega komuniciranja ter z dolgoletnimi izkušnjami pri ustvarjanju blagovnih znamk pomaga podjetjem in organizacijam pri načrtovanju, snovanju in izvedbi celotnega spektra komunikacijskih aktivnosti. Z dolgoletno, več kot dvajsetletno prakso na področju komuniciranja in z združevanjem različnih znanj snuje najrazličnejše strateške zasnove komunikacijskih aktivnosti ter jih vsakodnevno izvaja v praksi.

Njena prednost je predvsem v odličnem poznavanju in združevanju tako klasičnih kot najsodobnejših komunikacijskih oblik, njeno delovanje pa zajema:

  • strateški marketing,
  • vsebinski marketing, storytelling, pisanje besedil,
  • vsebinsko načrtovanje in pisanje besedil za spletne strani,
  • branding,
  • digitalne in klasične oblike komuniciranja,
  • družbena omrežja: komunikacijska zasnova in izvedba komuniciranja,
  • oglaševanje – od kreativne zasnove do izvedbe, klasični in digitalni mediji.

Mateja je od od leta 1990 do 2008 delala v agenciji Pristop kot kreativna direktorica in direktorica oddelka za oglaševanje.

Od leta 2008 do 2010 je bila pomočnica direktorja ter kreativni vodja na področju digitalnega komuniciranja v agenciji za digitalni marketing – Renderspace.

Leta 2010 je ustanovila Komunikat, ki deluje na področju vsebinskega marketinga.

Trikrat je bila članica žirije SOF, članica regijske žirije New York Festivals, članica žirije na festivalih Eurobest in Golden drum ter članica Sveta tekmovalnega programa SOF.

Oglaševalske nagrade: Sof, Golden drum, Zlato ogledalo, Epica.

Po poklicu je profesorica slovenskega jezika in primerjalne književnosti.